poniedziałek, 14 października 2013

"Jak zacząć grać w Project Zomboid" #2

Witam serdecznie w drugim już poradniku
 na temat gry Project Zomboid.

           W tym poradniku dowiemy się jak tworzyć postać i jakie cechy wybierać postaci.
A więc zaczynając od razu mówię że jeżeli chcemy wybrać daną cechę musimy mieć również i złą która będzie dawała nam negatywne skutki. Najpierw nie owijajmy w bawełnę tylko zajmijmy się stworzeniem postaci.

  • Forename - Wybieramy imię dla naszego bohatera
  • Surname   - Wybieramy nazwisko dla bohatera
  • Gender     - Tutaj wybieramy płeć dla nas
Możemy też losowo wybrać dla nas gdy nie chcemy wpisywać swoich danych lub też zmyślonych
  • Body Type - Tutaj wybieramy kolor skóry
  • Hair Type   - Możemy dopasować fryzure do gracza
  • Color          - Także kolor włosów
  • Beard Type - Ale i również brodę
Na temat wyglądu bohatera powiedziałem już wszystko. Przejdźmy teraz do sekcji cech i wyboru zawodu.
                   W następnym punkcje zajmujemy się oczywiście wyborem zawodu i cech, tak samo złych jak i dobrych. W tym screenie widzicie również Punkty to wydania jest tam 50 pkt. Też się zdziwiłem gdy to zobaczyłem ale dowiedziałem się że można to zmienić w pliku w grze w którym powiem co nie co więcej w przyszłych poradnikach. Ale nie będę zanudzać i postaram się wytłumaczyć jak najlepiej potrafię wszystko.

A więc nie owijając już pierwsze do wyboru mamy:
  • Occupation - Zawód gracza. Dostosowujemy do swoich potrzeb ale też jak dużego wyboru nie ma to się nie zastanawiajcie.
    • Unemployed - Bezrobotny
    • Fire Officer   - Oficer Straży Pożarnej
      • Dostaje na początku główną ceche Axemen która pozwala nam na podwójną szybkość niszczenia drzwi i szybsze machnięcia toporem
    • Police Officer - Oficer Policji
      • Dostaje Marksman który umożliwia mu szybsze przeładowanie broni i celność broni.
    •  Park Ranger   - tzw. Ochroniarz lasu
      • Outdoors man który daje nam zdolność gdy pada nie będzie miał żadnych negatywnych nastrojów z pogody.
    • Construction Worker - Konstruktor dostaje dwie cechy:
      • Thick Skinned - Nasz bohater jest więcej odporny na zadrapania i innego typu obrażenia ciała
      • Handy              - Pozwala nam szybciej budować barykady.
    • Security Guard - Ochroniarz
      • Night Owl - Potrzebuje mniej snu niż wszyscy inni
Teraz gdy wytłumaczyłem gdzie i jakie cechy mają zawodu przejdźmy do cech które sami wybieramy.
 Mamy do wyboru spośród 26 cech dobre i złe. Zaczynamy z zeroma punktami. Wytłumaczę wam teraz każdą cechę po kolei.  

Spośród tych istnieją takie przez które nie możemy wybrać danych ponieważ tzw. Gryzą się ze sobą np. Strong z Weak nie może być jednocześnie wzięte tylko albo to albo to.





Lista cech dostępnych w aktualnej wersji Project Zomboid.
  1. Brave                 - Odważny,
  2. Light Drinker     - Szybko można się opić,
  3. Clumsy               - Gdy chodzimy lub biegniemy mamy z siebie większy hałas,
  4. Strong                 - Jesteśmy silni, odpychamy zombie z większą siłą i zwiększamy udźwig,
  5. Short Sighted     - Słabo widzący. Mniejsza widoczność i dystans widzenia,
  6. Hypohondriac    - Możemy zostać zarażeni nie tylko przez dotknięcie ale i przez powietrze,
  7. Hard of Hearing - Słyszymy z mniejszej odległości i mamy zmniejszoną percepcje,
  8. Claustrofobic      - Lęk przed siedzeniem w małych pomieszczeniach,
  9. Light Eater          - Jemy mniej regularnie,
  10. Weak                  - Słaby, Bezsilny Zmniejsza udźwig jak i siłę odpychania,
  11. Cowardly            - Tchórzliwy,
  12. Patient                - Mniejsza szansa na bycie złym,
  13. Hard. Drinker      - Mała szansa na bycie pijanym,
  14. Resilient              - Większa odporność na choroby, mniejsza szansa na bycie zombie,
  15. Feeble                  - Słaby coś podobnego do Weak ale to jest mniejsze,
  16. Eagle Eye            - Większa widoczność za dnia jak i w nocy,
  17. Prone to illness    - Zwiększona szansa na zarażenie. Szybsza reakcja zombifikacji,
  18. Keep Hearing      - Zwiększona Percepcja,
  19. Broding                - Zmniejszona szybkość powrotu do dobrego humoru po złej pogodzie,
  20. Stout                    - Trochę słabsze od Strong,
  21. Overweight          - Większa szansa na zmęczenie, mniejsza szybkość biegania,
  22. Agoraphobic        - Lęk przed otwartą przestrzenią,
  23. Athletic                - Mniej się męczy i może biegać częściej,
  24. Hearty Appetite   - Zwiększony apetyt, potrzebujemy więcej jedzenia,
  25. Graceful               - Zmniejsza głośność biegu, chodzenia itp.
  26. Short Tempered   - Szybsza szansa na zdenerwowanie.
Wytłumaczyłem każdą cechę i postarałem się zrobić to jak najlepiej z głowy. Jeśli mam jakiś błąd piszcie w komentarzach. W następnym poradniku dowiemy się jak zacząć grę i mieć dobry start.

Zakaz kopiowania na inne lub swoje strony. Pozwalam na udostępnienie mojego profilu w celu obejrzenia poradnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz