Witam serdecznie w drugim już poradniku
na temat gry Project Zomboid.
W tym poradniku dowiemy się jak tworzyć postać i jakie cechy wybierać postaci.
A więc zaczynając od razu mówię że jeżeli chcemy wybrać daną cechę musimy mieć również i złą która będzie dawała nam negatywne skutki. Najpierw nie owijajmy w bawełnę tylko zajmijmy się stworzeniem postaci.
- Forename - Wybieramy imię dla naszego bohatera
- Surname - Wybieramy nazwisko dla bohatera
- Gender - Tutaj wybieramy płeć dla nas
- Body Type - Tutaj wybieramy kolor skóry
- Hair Type - Możemy dopasować fryzure do gracza
- Color - Także kolor włosów
- Beard Type - Ale i również brodę
Na temat wyglądu bohatera powiedziałem już wszystko. Przejdźmy teraz do sekcji cech i wyboru zawodu.
W następnym punkcje zajmujemy się oczywiście wyborem zawodu i cech, tak samo złych jak i dobrych. W tym screenie widzicie również Punkty to wydania jest tam 50 pkt. Też się zdziwiłem gdy to zobaczyłem ale dowiedziałem się że można to zmienić w pliku w grze w którym powiem co nie co więcej w przyszłych poradnikach. Ale nie będę zanudzać i postaram się wytłumaczyć jak najlepiej potrafię wszystko.
A więc nie owijając już pierwsze do wyboru mamy:
- Occupation - Zawód gracza. Dostosowujemy do swoich potrzeb ale też jak dużego wyboru nie ma to się nie zastanawiajcie.
- Unemployed - Bezrobotny
- Fire Officer - Oficer Straży Pożarnej
- Dostaje na początku główną ceche Axemen która pozwala nam na podwójną szybkość niszczenia drzwi i szybsze machnięcia toporem
- Police Officer - Oficer Policji
- Dostaje Marksman który umożliwia mu szybsze przeładowanie broni i celność broni.
- Park Ranger - tzw. Ochroniarz lasu
- Outdoors man który daje nam zdolność gdy pada nie będzie miał żadnych negatywnych nastrojów z pogody.
- Construction Worker - Konstruktor dostaje dwie cechy:
- Thick Skinned - Nasz bohater jest więcej odporny na zadrapania i innego typu obrażenia ciała
- Handy - Pozwala nam szybciej budować barykady.
- Security Guard - Ochroniarz
- Night Owl - Potrzebuje mniej snu niż wszyscy inni
Teraz gdy wytłumaczyłem gdzie i jakie cechy mają zawodu przejdźmy do cech które sami wybieramy.Mamy do wyboru spośród 26 cech dobre i złe. Zaczynamy z zeroma punktami. Wytłumaczę wam teraz każdą cechę po kolei.
Spośród tych istnieją takie przez które nie możemy wybrać danych ponieważ tzw. Gryzą się ze sobą np. Strong z Weak nie może być jednocześnie wzięte tylko albo to albo to.
Lista cech dostępnych w aktualnej wersji Project Zomboid.
- Brave - Odważny,
- Light Drinker - Szybko można się opić,
- Clumsy - Gdy chodzimy lub biegniemy mamy z siebie większy hałas,
- Strong - Jesteśmy silni, odpychamy zombie z większą siłą i zwiększamy udźwig,
- Short Sighted - Słabo widzący. Mniejsza widoczność i dystans widzenia,
- Hypohondriac - Możemy zostać zarażeni nie tylko przez dotknięcie ale i przez powietrze,
- Hard of Hearing - Słyszymy z mniejszej odległości i mamy zmniejszoną percepcje,
- Claustrofobic - Lęk przed siedzeniem w małych pomieszczeniach,
- Light Eater - Jemy mniej regularnie,
- Weak - Słaby, Bezsilny Zmniejsza udźwig jak i siłę odpychania,
- Cowardly - Tchórzliwy,
- Patient - Mniejsza szansa na bycie złym,
- Hard. Drinker - Mała szansa na bycie pijanym,
- Resilient - Większa odporność na choroby, mniejsza szansa na bycie zombie,
- Feeble - Słaby coś podobnego do Weak ale to jest mniejsze,
- Eagle Eye - Większa widoczność za dnia jak i w nocy,
- Prone to illness - Zwiększona szansa na zarażenie. Szybsza reakcja zombifikacji,
- Keep Hearing - Zwiększona Percepcja,
- Broding - Zmniejszona szybkość powrotu do dobrego humoru po złej pogodzie,
- Stout - Trochę słabsze od Strong,
- Overweight - Większa szansa na zmęczenie, mniejsza szybkość biegania,
- Agoraphobic - Lęk przed otwartą przestrzenią,
- Athletic - Mniej się męczy i może biegać częściej,
- Hearty Appetite - Zwiększony apetyt, potrzebujemy więcej jedzenia,
- Graceful - Zmniejsza głośność biegu, chodzenia itp.
- Short Tempered - Szybsza szansa na zdenerwowanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz